3 Haziran 2014 Salı

Kara Şafak

Kara Şafak, Rachel Caine tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 30 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Artemis Yayınları, Roman, 9786051424163, 430 Sayfa, Haziran/2014
Kitabın 224. ve 225. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Michael yine omuzlarını silkip içeceğinden bir yudum aldı. "Birinin yapması gerekiyordu," dedi. "Ben onların en sevdiği yiyeceğim ve hızlıyım. Mantıklı bence."
"Peşimden gelip hayatlarınızı riske atmanız hiç de mantıklı değil. Çoktan ölmediğimi nereden biliyordunuz ki?"
"Ölmüş olsan bile," dedi Michael birden ciddiyetle, "yine de gelirdik. Ciddiyim. En başta seni bırakmamız da benim hatam zaten. Claire gitmek istemedi. Bende anahtarlar vardı, oradan uzaklaşmak için kullandım ve seni orada bıraktım. Benim hatam. Başka kimsenin değil."
"Birden herkes suçu üstüne almaya çalışıyor," dedi Shane. "Böyle düşünmek benim işim, adamım."
"Paylaşabiliriz. Bir elin nesi var, iki elin sesi var hesabı." Michael bir yudum daha alıp konuyu değiştirdi. "Eve gitarımı getirdi. Kafa dinlemek isterseniz bir ara çalmayı planlıyorum. Kafamda yeni şarkılar dönüyor. Fikrinizi duymak isterim."
Shane ona o sörfçü işaretlerinden birini yaptı. Ortadaki üç parmağını büküp baş ve serçe parmağını kaldırdı. "Süper dostum."
Michael da aynı hareketi yapıp sırıttı. "Claire. Senin için bir şeyim var." Başından bir zincir çıkarıp kolyeyi Claire'e fırlattı. Claire kolyeyi yakaladı. Bir tür cam şişeydi. İçi mat bir sıvıyla doluydu ve ağzı mühürlüydü. "Ben yem sahnelerimi oynarken havuzlardan birinden biraz su aldım."
Claire şişeyi neredeyse düşürüyordu. "Draug mu?"
"Hayır. O havuzda draug yoktu. Boştu. Sadece bir havuzda draug vardı." Omuzlarını silkti. "Önemli olabileceğini düşündüm. Üzerinde bilimsel şeylerini yaparsın diye. İşe yarayabilir."
Claire şişeyi sallayıp içindekileri inceledi ama hiçbir şey çıkaramadı. Sıvı fazla değildi, ancak bir göz damlasını doldururdu. Yine de yeterliydi. "Teşekkürler."
"Önemli değil," dedi Michael. "Görüşürüz." Yürümeye başladı.
"Dur," dedi Claire onu tutarak. Sesini alçaktı. "Acaba... Günün geri kalanında ona göz kulak olabilir misin? Onun gerçekten iyi olduğuna emin olmalısın."
Michael, onun yüzünü birkaç saniye inceledikten sonra başını salladı. "Neler yaşadığını biliyorum," dedi. "Yani bir kısmını. Evet. Onun yakınlarında olurum. Sen git işine bak."
"Teşekkürler." Claire, Michael'ı yanağından öptü. "Ve bana bir iyilik yap. Eve'le barışın, olur mu? Buna dayanamıyorum. İkinizi de böyle görmeye..."
"Benim elimde olan bir şey değil," dedi Michael, "ama deniyorum."
Claire yine Shane'e gidip kucağına oturdu ve kollarını boynuna doladı. Shane onun beline sarıldı. "Gitmen gerek sanırım," dedi. "Ve en iyi arkadaşımı öptüğünü görmedim sanma."
"Bunu hak etti."
"Evet. Belki ben de onu öpmeliyim."
Oradan uzaklaşan Michael bunu duyunca arkasına bile bakmadı. "Tabii ya, hep söz veriyorsun."
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder