8 Temmuz 2014 Salı

Sadece Sen

Sadece Sen, Jessica Sorensen  tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Pena Yayınları, Roman, 9786055057473, 348 Sayfa, Temmuz/2014
Kitabın 200. ve 201. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Kendimi berbat hissediyordum. Şu an böyle bir şey ona iyi gelmeyecekti. Bir arkadaşa ihtiyacı vardı. Neden ellerimi sadece kendime saklayamıyordum?Neden onunla sadece arkadaş olamıyordum? Aklıma gelen cevap, beni ucu bucağı olmayan korkulara atıyordu. Çünkü Lila'yı istiyordum ve bu tek gecelik ilişkiler gibi değildi.
Neşeli görünmeye çalışarak konuyu değiştirdim. "Eve gitmeden önce dondurma yiyelim mi?"
Koridorda ilerliyordu. Omuz silkerek, "Fark etmez. Zaten biraz yoruldum,' dedi. Sonra kapıdan çıktı. Ayaklarına baktı. İlk tanıştığım kızın, kalbi kırık hali gibiydi ama muhtemelen şu an daha gerçekti. Sadece artık kırgınlığını saklayamıyordu.
Arabaya bindiğimizde de gerginlik sürdü. Hiç konuşmadık ve bana bir kere bile bakmadan tırnaklarıyla oynadı. Onu eve bırakmayı, gece dışarı çıkmayı, kafamdaki bunalımlardan kurtulmayı ve onunla birlikte olma fikrini unutmayı düşündüm. Akşam oluyordu, güneş kumlu tepelerin ardından batmaya başlamıştı ve rengarenk gökyüzü, sulu boyayla yapılmış bir tablo gibiydi. Gerçek olamayacak kadar güzeldi.
"Sen gelmiyor musun?" diye sordu arabadan inmeden önce kapıyı tutarak. Sarı saçları, atkuyruğundan sarkmıştı, bluzu ve şortundan kıvrımları görünüyordu. Mavi gözlerin-deyse üzüntü vardı.
Başımı salladım ve frene bastım. Devam etmeye hazırdım. "Hayır. Bu gece gitmem gereken bir yer var.'
Gözlerini kıstı. Bakışları gölgelenmişti. "Yani gidip sevişecek birilerini bulacaksın, öyle mi?" Sesi keskindi ve yumruklarını o kadar sert sıkmıştı ki parmaldarı kırılabilirdi.
Kendimi dünyaya gelmiş en aşağılık herif gibi hissettim. Aynı zamanda da çok şaşkındım. Her şey çok şaşırtıcıydı. Kendim için koyduğum bütün kuralları bozacak seviyeye nasıl gelmiştim? London'ı, suçluluk duygumu unutmuştum ve tek istediğim Lila ile birlikte olmaktı. "Evet, muhtemelen."
Sertçe başını salladı ve arabadan indi. Kapıyı çarpmadan önce de bana ateşli gözlerle baktı. Geri geri çıktım ve o daha köşeyi dönmeden çoktan yola koyulmuştum. Doğrudan striptiz bara gidecektim. Arabayı park ettim ve hemen indim. Şehrin en kalabalık bölgesinde yürüyordum. Işıklar, insanların yüzlerinde parlıyordu ve kaldırımlar yarı çıplak kadınların fotoğraflarıyla doluydu. Potansiyel partnerimi bulmak için kalabalığa ve yakındaki binalara baktım. Çünkü birisini becermem gerekiyordu. Hemen şimdi.
Tek gecelik ilişki için makul özellikleri olan birilerine bakmaya başladım. Bu gece çok kalabalık vardı. Barlardan birine girdim ve masalara bakmaya başladım. En sonunda benim yaşlarımda bir grup kadının kahkaha atarak konuştuğu bir masayı fark ettim. Onlara doğru ilerledim. Bu aslında iyi bir fikir değildi çünkü kalabalıklardı. Ama şu lanet olası zihnimi boşaltmam gerekiyordu ve düşüncelerim bu kadar birbirine girmiş haldeyken sevişmek en iyi seçenekti. Bu sayede dikkatimi başka şeylere verebilecektim. Düşüncelerimi susturmak bile şu an hiçbir işime yaramazdı.
Kıvrımlı vücudu ve leopar desenli elbisesinden taşan iri göğüsleri olan kısa boylu bir kadın, yaklaştıkça beni izlemeye başladı. Eğilip arkadaşının kulağına bir şeyler söyledi ve parmağını bir tutam sarı saçına dolayarak kıkırdadı. Artık bir kriterim olup olmadığını bilmesem de, kızın tipim olup olmadığını düşündüm. Tam o sırada yanıma doğru geldi.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder