13 Mart 2013 Çarşamba

Can Yayınları'ndan yeni kitaplar, Mart 2013

# Can Yayınları'ndan yeni çıkan kitaplar, Mart 2013 #


Romanları kırk beş dile çevrilen ve milyonlarca satan Marc Levy, dünyada en çok okunan Fransız yazar unvanını yıllardır koruyor. Gerçekle kurguyu ustaca harmanladığı, tutku, aşk, heyecan ve gerilim dolu bu romanla, okuyucuyu Keşke Gerçek Olsa’dakine benzer bir maceraya sürüklüyor bir kere daha.

                                            

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.


Radetzky Marşı, Avusturya-Macaristan İmparatorluğu’nun çöküşünü öyküler. 1859 Solferino Meydan Savaşı’nda Slovenyalı genç bir teğmen, İmparator I. Franz Joseph’in hayatını kurtarır. Köylü atalarının geleneklerine veda ederek büyük Tuna monarşisinin ayrıcalıklılar sınıfına katılan Trotta ailesinin öyküsü de işte böyle başlar.

                                             

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.


Kaçma hayalleri kurarken çektiğim acıları unutuyorum. Karar verdiğim günden beri ot yatağımda rüya içinde rüya görüyorum. Kaçma planımı sır saysam da rüyamda bir arkadaşa anlattım. Öyle korktum ki, ‘Eyvah, herkes öğrenip ustaya duyuracak kaçacağımı!’ diye bağırarak yataktan fırladım.

                                           

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder