30 Ocak 2014 Perşembe

Ofiste Aşk

Ofiste Aşk, Lucy Kellaway  tarafından yazılmıştır.http://kitapgalerisi.com'da %20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Doğan Kitap, Aşk Romanı, 9786050912098, 395 Sayfa, Ocak/2014



Kitabın 270. ve 271. sayfalarından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Yönetim kurulu toplantısı Stella ile Rhys arasında o güne kadar yaşanan en şiddetli kavgaya neden oldu. Kavganın nedeni, ikisinin de yakından bildiği sorunlardı; Stella'nın statüsü ve Rhys'ın hırsı. Stella'nın ailesi ve Rhys'ın düzenli bir aşk hayatı yaşama arzusu. Stella'nın ilişkiyi kimseye zarar vermeden sürdürme isteği ve Rhys'ın ona tam anlamıyla sahip olmak isteyip bunu başaramaması.
Bu defaki kavganın büyük bir farkı vardı. Diğerlerinden sonra hep yaptıkları gibi hemen barışmadılar.
Stella özür dilemedi. Bunu ne zaman aklından geçirecek olsa "Beni işinde yükselmek için kullanıyor" diye düşünüyordu. Ama cuma günü geldiğinde Stella'yı dargın geçirilecek uzun bir hafta sonunun telaşı sardı. Herkes çıkana kadar bekledikten sonra Rhys'ın masasına gitti.
"Özür dilerim" dedi.
Ama Rhys aynı karşılığı vermedi.
"Bunu tekrarlayıp durmaktan bıktım. Dayanamıyorum artık."
"Stella, "Gel" dedi ve Rhys'ı odasına götürdü.
"Böyle devam edemez. İlişkiyi bu şekilde, sensiz sürdüre-
mem."
"Ama zaten hep benimlesin."
"Kastettiğim bu değil, istediğim, ara sıra seninle bir otel odasında buluşup sevişmek değil. Seninle vakit geçirmek is-tiyorum. Bana gel."
"Gelemem. Çok isterdim ama yapamam."
Rhys "Gördün mü!" diyerek yerinden fırladı. O kadar hızla kalktı ki koltuğu devirdi.
"Durum ümitsiz."
"Ama acele tarafından bir içki olabilir."
"İstediğim bu değil. Ben seni istiyorum. Lütfen."
"Nerede?"
"Buracıkta. Neden olmasın?"
Stella "Olmaz" dedi. "Sen aklını kaçırmışsın."
Rhys odanın ışığını söndürdü. Stella'nın odası ile koridor arasındaki jaluzileri indirdi.
"Herkes evine gitti" dedi.
Stella kollarını genç adamın boynuna doladı. Omzunun üstünden hâlâ çalışanlarla dolu karşı binadaki aydınlık ofislere baktı.

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder