19 Şubat 2013 Salı

Erotik edebiyatın en başarılı örneği: Sana Soyundum!

# Erotik edebiyatın en başarılı örneği: Sana Soyundum! #

Son yılların en moda roman türü olan "Erotik RomanGrinin Elli Tonu'ndan ibaret sanıyorsanız yanılıyorsunuz.

Slyvia Day'in Sana Soyundum romanı Reflected in You adıyla İngiltere'de satışa çıktığında sadece altı günde 80 bin karton kapaklı kitap satışıyla Grinin Elli Tonu'nun pabucunu dama atmıştı. O haberimizi buradan okuyabilirsiniz.

Crossfire serisinin ilk bölümü Sana Soyundum, Türkiye'de de satışa sunuldu.

                                                

Sana Soyundum bir anlamda tesadüflerle başlıyor. Yeryüzünde yirmi dördüncü yılını sürmekte olan Eva, New York'un gözde mesleklerinden olan reklam yazarlığı için işe başlayacaktır. İşe başlayacağı yer Crossfire binasında bir reklam ajansıdır. Evi ile iş yeri arasında en kısa süreyi hesaplayabilmek için bir gün iş yerine eşofmanıyla gider ve o gün Gideon'la karşılaşır. Aralarındaki elektriği ikisi de fark etmiştir. Bir sonraki gün bir toplantıda Eva, Gideon'la yeniden karşılaşır. Üstelik bu sefer bu dünyanın en çekici erkeği olarak kabul ettiği Gideon'un büyük bir servetin ve Crossfire Şirketi'nin sahibi olduğunu öğrenir.

Sana Soyundum'da hızlı kazanova Gideon, Eva'yı çok beğenmiştir ve onunla duygusallıktan uzak bir cinsel hayat yaşamak istemektedir. Eva ilk başta duygu olmadan bir birliktelik yaşayamayacağını söylese de, kendini cinselliğin şehvetli kollarında bulması işten değildir. Ve Eva ne tür bir bağımlılığın pençesine düştüğünün şimdilik farkında bile değildir...

Sana Soyundum, dediğimiz gibi son yılların en popüler ve kârlı kitap kategorisi olan erotik kitap türünün en başarılı örneklerinden biridir.

Sana Soyundum, tüm dünyada 38 ülkede bestseller olmuş bir kitap.

Sana Soyundum'un devamı olan ikinci kitap Mart 2013'te, üçüncü ve son kitap ise Amerika ile aynı anda Haziran 2013'te Doğan Kitap etiketiyle çıkacak.

Bana zevk vermek için kullanmanı istediğim bütün yolları anlatacağım sana, Eva ve sen de hepsini yapacaksın... hepsini yaşayacaksın ve seninle patlayıcı, ilkel, sınır tanımayan şekillerde sevişeceğiz. Bunu biliyorsun değil mi? Aramızda neler olacağını hissedebiliyorsun.

Evet” dedim soluyarak, sertleşmiş uçlarının derin sızısını hafifletebilmek için sıkıca tutuyordum memelerimi. “Lütfen, Gideon.”

Sana Soyundum, Slyvia Day, Çev. Ayşe Kaya, Erotik Edebiyat, Şubat 2013, Doğan Kitap.

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder