18 Mart 2013 Pazartesi

Sylvia Day - Sende Kendimi Buldum

# Sylvia Day - Sende Kendimi Buldum #

                                          

İlk kitap Sana Soyundum'la Amerika'da satış listelerini alt üst eden Crossfire serisinin ikinci kitabı Sende Kendimi Buldum macerayı devam ettirirken heyecan dozunu da bir basamak daha artırıyor.

17 Mart 2013 tarihli Hürriyet Pazar'da Ayşe Arman'ın Sylvia Day'le bir röportajı çıkmıştı.

Sylvia Day erotik roman yazmanın dışarıdan bakınca çok kolay olduğunu; ancak işin aslının böyle olmadığını söylemişti.

Yazdığı 30. kitap olan Sana Soyundum'un başarısı tamamen tesadüfi değil Sylvia Day'e göre. İyi erotik roman yazmanın iki şartını koyuyor ortaya:

1) Bakire olmayacaksın

2) İyi seks deneyimin olacak

                                                 

Sende Kendimi Buldum'da bu sefer Eva ile Gideon arasına ex-aşklar da giriyor.

Sende Kendimi Buldum'da Gideon'un karanlık geçmişi gün yüzüne çıkacak mı?

Sende Kendimi Buldum, sondan bir önceki kitap, kilit kitap; hikâyenin sonuna gelmeden önce son durak.

Romantik edebiyatta Day’in çok az rakibi var.” - Booklist

Sende Kendimi Buldum, Sylvia Day, Çev. Ayşe Kaya, Roman, Mart 2013, Doğan Kitap.

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder