4 Aralık 2013 Çarşamba

Paranoya

Paranoya, Anna Katharine Green tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da %20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Tutku Yayınevi, Roman, 9786054756094, 345 Sayfa, Nisan/2013


Kitabın 267. sayfasından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Çektiğim sıkıntıya sebep olan sorgunun ayrıntılarını ben anlatmayacağım. Odaya giren üç arkadaşımın söylediklerini aktaracağım. Sinclair'in anlattığına göre, görüşme şöyle başladı:
Kapı kapandıktan sonra ve kızlardan hiçbiri konuşmaya başlamadan önce, Gilbertine'e şöyle demiş:
"Seni buraya getirdim çünkü kuzenin de buradayken bir anda ikinizi de hayat boyu başınızda olacak bir gardiyandan kurtaran kaybını anlıyorum. Ayrıca bu üzücü olayın ışığında söylemek isterim ki durum öyle gerektiriyorsa bugün hayatlarımızı birleştireceğimiz töreni ertelemeye hazırım. Senin isteklerin benim de isteklerimdir Gilbert-ine; yine de bir kocanın sana bugün verebileceği anlayış ve koruma ihtiyacını daha önce asla bu kadar hissetme-mişsindir."
Sonradan bana bu teklifinin Gilbertine üzerindeki etkisinden çok etkilendiğinden Dorothy'e bakmayı unuttuğunu söyledi; yine de yaklaşan sorun hakkında verdiği ipuçları nişanlısını etkilediği kadar Dorothy'i de etkiliyordu.

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder