4 Aralık 2013 Çarşamba

Düğün Gecesi

Düğün Gecesi, Sophie Kinsella tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da %30 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Artemis Yayınları, Roman, 9786051423784, 515 Sayfa, Aralık/2013

Kitabın 146. ve 147.sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Tam yirmi dört saattir beni kale almadığına inanamıyorum. Amma esaslı kızmış!
Ertesi gün öğleden sonra oldu, nikâha bir saat var ve hâlâ Lottie'yle konuşamadım. Her aramada yan çizdi (yani yüz aramada).
Fakat aynı zamanda benim telefonuma da bir mesajlar silsilesi bırakmayı başardı. Nikâhın kıyılacağı yer, restoran ve nikâh öncesi bir içki içmek için buluşacağımız Bluebird Bar hakkında. Öğle saatinde ofise motorlu kuryeyle mor bir nedime elbisesi getirildi. E-postayla bir şiir gönderildi, seremonide okumam rica edildi: "Bizim günümüzü daha da özel kılacak!"
Lottie beni kandıramaz. Benimle konuşmaktan kaçınmasının başka bir sebebi var: Savunmaya geçme hâli. Demek ki bir şansım olabilir. Bu saçmalıktan vazgeçmesi için onu ikna edebilirim, biliyorum. Yalnızca yumuşak karnını tespit etmeli ve oradan dalmalıyım.
Bluebird'e varınca üstünde dantel bir mini elbiseyle barda oturduğunu görüyorum. Saçlarına minik güller iliştirilmiş, düğme gibi tokalı bantları olan vintage ayakkabılar giymiş. Işık saçıyor. Öyle güzel ki buraya onu yolundan saptırmaya geldiğim için bir an kendimi kötü hissediyorum.
Ama yok. Birinin de aklının başında kalması lazım. Boşanma ilamını aldığında böyle ışıklar saçmayacak. Noah yanımda değil. Sebastian diye bir arkadaşında kalıyor. Lottie'ye ufak bir yalan uydurup oğlum için bu akşamın çok özel olduğunu ve nikâhı kaçırsa da çok fazla üzülmeyeceğini söyledim. Gerçek sebepse bir nikâh kıyılmasına izin vermeyecek olmam. Lottie beni hemen görüyor ve dikkatimi çekmek için el sallıyor. Ben de el sallayıp masum bir tebessümle yaklaşıyorum. Sessizce, hiç tehditkâr olmayan bir tavırla yürüyorum; hançerimi arkama gizledim. Ben bir gelin büyücüsüyüm. "Şahane olmuşsun!" Lottie'nin yanına gelince ona kocaman sarılıyorum. "Ne kadar heyecan verici. Ne mutlu bir gün!" Lottie cevap vermeden yüzümü inceliyor, bu da haklı olduğumu ortaya çıkarıyor: Savunmaya geçmiş. Fakat gülüşüm sabit, âdeta hiçbir şey fark etmemişim.
"Evlenmem konusunda hevesli değilsin sanıyordum," diyor nihayet.
"Ne?" Şok olmuş gibi yapıyorum. "Tabii ki hevesliyim canım! Sadece şaşırmıştım.

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder