Kitabın 115.sayfasından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.
Gelmesine bir gün kaldı ve ben heyecandan ölmek üzereyim. Ama kafam sürekli gidip geliyor, nasıl olsa burada diyorum biraz süründüreyim. Belki de kızlar haklıdır ne bileyim, adam beni kandırıp siktirip gitti yahu, ben de çiçeklerle karşılayacak durumdayım... En azından bir ara tafra yapayım ki bir daha yapmasın, cam sıkıldığı zaman kalkıp gidemeyeceğini anlasın. O da bunu diyetini ödesin, o kadar canımı yaktı ki onun da yansın. Bugün aradı, aradığında sırf bu yüzden soğuk konuştum. Zaten telefonda konuşamıyorum onunla, yabancılaşıyorum, sanki her gece nefesim omzumda hissettiğim adam değilmiş gibi geliyor bana. Konuşma uzadıkça öfkeleniyorum bazen, hep aklıma Faeebook'undaki kız geliyor, sormak istiyorum korkumdan soramıyorum.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.
kitap
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder