11 Ağustos 2014 Pazartesi

Bağdat Caddesi Güzeli

Bağdat Caddesi Güzeli, Ender Aksu tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da %30 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Artemis Yayınları, Roman, 9786051425191, 312 Sayfa, Ağustos/2014
Kitabın 230. ve 231. sayfasından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.
SIMON MESELEYİ NİYE BU KADAR BÜYÜTTÜĞÜMÜ ANLAMAmıştı.
Ben son bir haftadır başıma gelenleri sayıp dökünce beni hayretle dinleyip hak verdi.
"Haklısın. Ben senin yerinde olsam beni camdan atardım."
"Her şey üst üste geldi."
"Çok haklısın madam. Bunca şeyin üzerine bir de benim evli olduğumu öğrenmen gerçekten korkunç!"
"Aslına bir bakıma da iyi oldu bu Simon."
"Nasıl iyi oldu, anlamadım? Senden evli olduğumu gizledim. Bunu hiç beklemediğin bir anda öğrendin. Yakında karım ve çocuklarım gelecek ve kaçamak iyi bir fikir olmayabilir."
"Seninle buram buram seks kokan ilişkimizi nereye kadar taşıyacağımı bilmiyordum."
"Beni bırakacaksın yani... Cezalıyım ha!"
"Ceza değil. Ama uzun bir süre böyle oradan oraya savrularak yaşayamam. Yani bu kadar çok partner değiştirmek bana göre değil."
"İnsan kendisine göre olmayan şeyi iyi tanımalı. Kendisine iyi gelmeyen şeyi bilmeli, öğrenmeli."
"Sen bana iyi geldin Simon. Ama seni hayatımda ne kadar taşıyabilirim ki? Kaldı ki beni yorup tüketen bir evlilikten çıkıp geldim buralara."
"Senden tekrar tekrar özür diliyorum madam. Evli olduğumu, karımın ve çocuklarımın Paris'te yaşadığını senden gizlememeliydim."
"Bu son günlerde başıma gelen şeyler arasında o kadar da kötü değil. Evli olmasaydın daha iyiyidi tabii. Ama dediğim gibi, bana daha büyük kötülükler yapanlar oldu."
"Şimdi bütün bunları unutup son bir kez daha sevişip uyuyalım mı madam?"
Simon'u ilk defa bu kadar duygusal görüyordum. Ona sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Hope gelip tam yanımıza çökmüştü. Bütün konuştuklarımızı anlamış bir ifadeyle yüzümüze bakıyordu. İkimiz birden ona gülümsedik.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder