18 Nisan 2013 Perşembe

İlhan Uçkan'ın kılavuz kitapları artık cepte!

# İlhan Uçkan'ın kılavuz kitapları artık cepte! #

                     

İlhan Uçkan, kadın - erkek ilişkileri hakkındaki yazıları ve söylemleriyle epey ilgi gören bir isim. Hemen her kitabı çok okunan ve çok konuşulan İlhan Uçkan'ın kılavuz kitapları artık Artemis Yayınları'nın cep serisinden de çıkıyor...

Aşk Oyunları Kılavuzu'nda erkeğe nasıl "seviyorum" dedirtirsiniz gibi meşakkatli bir konudan tutun da erkeği nasıl nikah masasına oturtacağınıza kadar birçok konuda ipuçları yer alıyor.

Erkekleri Kullanma Kılavuzu'nda "her yaştan hemcinslerimiz ve ‘daha iyisini öğrenmek istiyorum’ diyenleriniz için egzersizler, ev ödevleri, aşk numaraları ve seks oyunları" vaadediyor Uçkan...

Kadınları Kullanma Kılavuzu'nda, "Bir kadın ‘seni seviyorum’ diyorsa, ‘beni sevmeni, bana delice aşık olmanı ve her arzumu yerine getirmeni istiyorum’ diyordur aslında. ‘Ben, senin efendin olacağım, sense benim kölem. Ama sen bunu asla bilmeyeceksin!’" gibi iddialı bir tutumda bulunan yazar, kendine has anlatımıyla sizi eğlendirmeye devam ediyor...

İlhan Uçkan'ın tüm kitapları için buraya bakabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder