Kitabın 8. ve 9. sayfalarından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.
Ryan kitapların arasındaki boşluktan yan koridorda yürüyen figürü gördü. Siyahlar İçerisinde biriydi. Islık çalıyordu. Ryan ıslığın melodisini hemen tanıdı. Harry Potter filmlerinin jenerik müziğiydi.
Islık sesiyle birlikte rafların köşesini güzel bir kız döndü. Uzun boylu, uzun siyah saçlı bir kızdı. Ryan'dan belki bir veya iki yaş daha büyüktü. Fermuarı çekili bir ceket giyiyordu. Dar pantolonu ve botları vardı. Parmaklarından birinde bir yüzük parıldıyordu. Her şeyi simsiyahtı. Ryan kıyafetlerin neden yapıldığını anlayamadı.
Ve siyah kıyafetli kız ıslık çalmaya devam etti. Islık çalarken bakışları Ryan'dan Foe'ye, Mercy'ye ve Obloquy'a, son olarak
da muhasebeciye odaklandı. Muhasebeciye bakarken ıslık çalmayı kesti ve yeniden Ryan'a baktı,
"Merhaba," dedi. "İsmim Valkyrie. Bu insanlar seni rahatsız mı ediyor?"
Ryan, kıza kaçmasını söylemek istedi ama çetenin kızın üzerine çullanacağını biliyordu.
Kız, Foe'ye baktı. "Ben Kütüphane Güvenliği'ndenim," dedi, "Bu bölgede gecikmiş birkaç kitap olduğunu söylediler ve size birkaç soru sormam gerekecek. Bunu burada veya şehir merkezinde yapabiliriz. Gerçi şehîr merkezinde hem daha fazla yerimiz hem de bir kahve makinemiz var."
Yolunda gitmeyen bir şeyler vardı. Foe, kızı tehdit etmedi ve Mercy hiçbir şey söylemedi. Obloquy etrafına bakındı, sanki birisinin açığa çıkmasını bekliyordu. Muhasebeci bile tedirgindi.
Foe kısık sesle, "Gerçekten bunun olmasını istiyor musun?" diye sordu. "Burada? Halka açık bir yerde? Bütün bu masum insanlar çapraz ateş arasında kalabilir, biliyorsun değil mi?"
Güzel kız Valkyrie omzunu silkti. "Ben sadece gününü berbat etmeye çalışıyorum, Vincent. Seçim senin. Burada kalırsan temiz bir dayak yersin ve bir hücreye tıkılırsın. Ya da burayı şimdi terk edersin. Hemen!"
Foe, "Tabii ki," dedi. "Ryan'ı da yanımıza alacağız."
Valkyrie başını iki yana salladı. "Korkarım Ryan burada kalıyor."
kitap

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder