21 Şubat 2014 Cuma

Acele Etme

Acele Etme, Cecile Roumiguiere - Maryvonne Rippert - Sigrid Baffert - Jean - Michael Payet   tarafından yazılmıştır.http://kitapgalerisi.com'da %20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  On8 Yayınları, Roman, 9786054603084, 184 Sayfa, Ekim/20

Kitabın 101. sayfasından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Telefon metroda çekmiyordu. Mustafa bana ulaşamazdı. Port-Royal'e kadar önümde uğursuz bir yol uzanıyordu. Yanağımın içini küçük küçük ısırıyor, ağabeyimin yine ne gibi saçmalıklara bulaştığını soruyordum kendime. Babamla kavga edip evden ayrıldığından beri ondan zar zor haber alabiliyorduk. Neler yaşadığı hakkında hiçbir fikrimiz yoktu. Bir ay önce, film çekimi sırasında gayet iyiydi. Sonra onu bir daha görmedim. Ne bir arama ne de başka bir şey Zik kuzeninin yılbaşı kostümüyle dalga geçiyordu. Meğer Maggie, Paris uçağına binmeden Önce, denizkızı kıyafetine uyacak bir kumaş bulana kadar tüm Reunion adasını ayağa kaldırmış. Zik kendini epey bir zorluyordu, bunun farkındaydım. Amacı, Manu'yle ilgili bir haber gelene kadar yüzümü güldürmek miydi? Yoksa kendi içindeki kim bilir hangi sıkıntıyı unutmaya mı çalışıyordu? O akşam Zik bir tuhaftı. Gergindi. Dişi kedi kostümü içinde sopa gibi dimdikti.
İstasyondan çıkar çıkmaz mesaj geldi. Mustafa'dan mıydı? Hayır, Constant'dan! Dünyanın bir ucunda seni düşünüyorum yaban çiçeğim. Mutlu yıllar. Bir gün buluşacağız, bunu biliyorum. Telefonumu ortadan kaldırdım hemen; Zik bunu görmemeliydi, benimle dalga geçerdi. Beni mi düşünüyordu?
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder