12 Haziran 2014 Perşembe

Patron Ölüsü

Patron Ölüsü, Charlaine Harris tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 30 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Artemis Yayınları, Roman, 9786051424231, 410 Sayfa, Haziran/2014
Kitabın 252. ve 253. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

BU DRAMATİK CÜMLE OTURMA ODASINA BOMBA GİBİ düştü. Audrina ve Colton etkilenmişti, ikisi de heyecanla dikildi. Ama ben bunu daha önce de duymuştum. Sıkıntıyla yanaklarımı  şişirdim   ve  başımı   öbür tarafa çevirdim.
"Canın mı sıkıldı, aşkım?" dedi Eric buz gibi bir sesle.
"Bunu aylardır söylüyoruz." Biraz abartmış olabilirdim ama çok değil. "Konuşmaktan başka bir şey yaptığımız yok. Harekete geçeceksek geçelim ve ne yapacaksak yapalım Ölene kadar konuşacak değiliz ya. Bizim kara listemizde olduğunu bilmediğini mi sanıyorsun? Harekete geçmemizi beklemediğini mi düşünüyorsun? (Belli ki bu konuşmayı uzun zamandır kendimden bile saklayarak içimde tutuyordum.) Pam'le sana tüm bu saçmalıkları yapmasının sebebi ne sence? Bizi hazırlıksız yakalamak için değil mi? Öfkeyle kalkıp zararla oturmamızı istiyor! Bizi çileden çıkaracak, o sinirle harekete geçtiğimizde de bizi haklamak için bahanesi olacak. Her koşulda o kazanacak!"
Eric bana aniden dişi keçiye dönüşmüşüm gibi bakıyordu. Audrina'yla Colton'ın ağzı açık kalmıştı.
Eric bir şey söylemek için ağzını açtı, sonra kapadı. Bana bağıracak mı, yoksa hiçbir şey demeden evden çıkıp gidecek mi, hiçbir fikrim yoktu.
"Peki sen ne öneriyorsun?" diye sordu sonunda gayet sakin bir sesle. "Bir planın var mı?"
"Yarın gece Pam'i de çağırıp bir toplantı yapalım," dedim. "0 da bu işin içinde olmalı." Bu bana anlamlı bir şeyler düşünmek için zaman da kazandırırdı.
"Tamam," dedi Eric. "Colton, Audrina. Siz bu riski almak istediğinizden emin misiniz?"
Kesinlikle," dedi Colton. "Audie, bebeğim, sen bu işe karışmak zorunda değilsin."
Audrina burnundan güldü. "Çok geç, hayatım. İşyerindeki herkes bizim birlikte yaşadığımızı biliyor. Sen bir şey yaptı-ğında ben zaten ölüyüm. Tek şansım size katılmak. Böylece bu işi düzgün bir şekilde yapabiliriz."
Pratik kadınları severim. Ona hem dışarıdan hem içeriden baktım. Bütünüyle samimiydi. Yine de Audrina'nın Victor'a gidip bizi ele vermesinin daha pratik olacağını görmemek için saf olmam gerekirdi.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder