21 Temmuz 2014 Pazartesi

Limitsiz Bir Siz

Limitsiz Bir Siz, Jillian Michaels tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Martı Kitabevi, Roman, 9786053483380, 400 Sayfa, Haziran/2014
Kitabın 268. ve 269. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

AKILLI OYNAYIN
Alanınıza dair bilgi edinirken hedefinizin bilgileri biriktirmek değil, bu bilgileri amacınıza ilerlemeniz konusunda size yardımcı olacak şekilde bir sisteme oturtmak olduğunu unutmayın. Başarıya ulaşmış kişileri incelediğinizde olayların gerçekleşme sırasına özellikle dikkat edin. Martha Ste-wart, Martha Stewart Living ismindeki kendi dergisini yayınlamaya başlamadan önce beş yıl boyunca, kendi kulvarında en başarılı dergilerden biri olan Family Circle dergisinde çalıştı. Orada geçirdiği beş yılın, Martha Stewart Living'in. muazzam bir başarı yakalamasında büyük yardımı dokunduğu şüphesiz. Kendi kariyerimde de bu modeli takip etmeyi seçtim. Birkaç yıl önce bana kendi dergime sahip olma fırsatı verildi ancak aklımda Martha Stewart'ın izlediği yol vardı ve bu yüzden bu fırsatı geri çevirmeye karar verdim. Bunun yerine, bugün piyasadaki en başarılı kadın sağlığı dergisi olan Şelf 'in yardımcı editörü olmam yönündeki teklifi kabul ettim. Uzun vadede alanımda "zirve noktada" bir kitap yazmak, mümkün olan en iyi şekilde ders çıkarmak ve doğru zaman geldiğinde kendi dergimi çıkarmak konusunda karar vererek kendimle uzlaştım.
Şimdi önemli bir uyarı geliyor. Birçok sebepten ötürü kendinizi tek bir modeli takip etmekle sınırlamayın. Dünya değiştikçe siz güncel kalabilmeli ve ileriye bakabilmelisiniz. Evren değişmektedir; bu yüzden siz de bilginizi gözden geçirmek ve planınızı duruma adapte etmeye hazır olmak zorundasınız. Verdiğim dergi örneğine bakacak olursak bugün, günümüzün çevresel, ekonomik ve teknolojik ikliminde çok büyük bir çoğunluğumuz bilgiyi ve eğlenceyi internetten sağlamaya çalıştığının; bu yüzden de kâğıt baskıların artık tarihe karışmaya başladığının farkındayım. Reklam hasılatının düşmesi birçok dergiyi kapanmaya zorluyor. Bu yüzden de bir Jillian Michaels dergisi yayınlamak, benim geleceğimden tamamen silinmiş durumda. Martha'nın yakaladığı başarının üzerinden zaman geçti ve ben bu başarıya saygı duyuyorum; bundan dolayı içerisinde bulunduğum zamanın şartlarına uyum sağlıyor ve şu anda JillianMichaels.com adlı internet sitemin içeriğine odaklanıyorum.
Alanınızla ilgili mümkün olan her şeyi öğrenmek, istediğinizi elde etmek atılacak ilk adım olduğu için kesinlikle çok önemlidir. Bilgi edindiğinizde güçlü bir biçimde hareket etme yeteneğine sahip olursunuz ki bu da bir yönüyle gerçek ve kalıcı değişime ulaşmanızı sağlar. Bilginiz yoksa eylemleriniz faziletsiz olacak ve bu yüzden defalarca başarısızlığa uğrayacaksınız. İşte bu yüzden bir sonraki adımınız oldukça basit: Pratik yapmanız gerekiyor. Pratik yapmak, öğrendiğinizi uygulamak demektir. Eğer kilo vermek istiyorsanız, zayıflamak için ortaya koymanız gereken davranışların alıştırmasını yapmak zorundasınız. Bu konulardaki etkinliğinizi artırmak için sağlıklı yemek pişirme ve egzersiz yapma alıştırması yapmak zorundasınız. Eğer mesleki anlamda zirvede olmak istiyorsanız, bununla ilgili beceriler üzerine alıştırma yapmak zorundasınız.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder