1 Ağustos 2014 Cuma

Ella Ve Micha'nın Sırrı

Ella Ve Micha'nın Sırrı, Jessica Sorensen tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Pena Yayınlaır, Roman, 9786055057008, 317 Sayfa, Temmuz/2014
Kitabın 196. ve 197. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Lila ile birlikte Larry's Diner'a gidip öğle yemeği yemeğe karar verdik. Burası bir fast food restoranıydı ve arabaya servisleri vardı. Restoranın içinde yetmişler teması hakimdi ve garsonlar ayaklarında patenlerle arabaların arasında dolaşıp sipariş alıyordu. Tepsiyi camdan uzattıklarında müzik dinleyip yemek yiyebiliyorduk.
Yağmur hâlâ devam etse de biraz hafiflemişti. Gene de arabanın tepesinden ön cama sular iniyordu. Gölgeliğin altındaki masada oturmuş bir grup çocuk hakkında konuşurken birden Lila konuyu istemediğim bir yere getirdi.
"Bu sabah Micha ile nereye gittiniz?" diye sordu sodasından bir yudum alıp masum bir şekilde gözlerini kırpıştırarak.
Patates kızartmasını torpidonun üzerinde duran ranch sosa hatırdım. "Hiçbir yere. Sadece peşimden geldi, o kadar."
Tavuklu sandvicine biraz daha ketçap döktü. "Peki o zaman neden ikiniz de döndüğünüzde sırılsıklamdınız?"
Micha ile çimenlerde yaşadıklarımız aklıma gelince vücudum karıncalandı. "Komşulardan birinin fıskiyesi biz yürürken çalışmaya başladı."
"Birkaç saniye fıskiyeden üzerinize su gelse de oldukça ıslanmışsınız." Peçeteyle dudaklarını sildi. "Ve şimdi de çok mutlu görünüyorsun."
Zorla gülümsedim ve sessizce hamburgerimin turşularını ayıkladım.
"Eğer anlatmak istemiyorsan anlatma," dedi.
"Micha hakkında konuşurken kendimi rahatsız hissediyorum," diye açıkladım. "Çünkü ona karşı ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum."
"Pekâlâ, bu konuda benimle konuşabilirsin. Arkadaşlar birbirlerine anlamadıkları konular konusunda yardım eder." Durdu ve tişörtüne damlayan yağı sildi. "Daha önceden her şeyi konuşabildiğin bir arkadaşın hiç olmadı mı?"
Omuz silktim ve hamburgerimden bir parça ısırdım. "Micha belki, ama onunla onun hakkında konuşamam."
Bana üzgün üzgün baktı. "O zaman benimle konuşmayı dene."
Patates kızartmasını çiğnerken boğulacağımdan korktum. Bir kere dillendirince sanki her şey gerçek gibi olacaktı. "Yapabileceğime emin değilim."
"Sadece dene," diye üsteledi. "En kötü ne olabilir ki?"
Patates kızartmasıyla ranch sosu karıştırdım. "Micha beni çimlerin üzerinde öptü. O nedenle sırılsıklam ıslandık. Çimenlerin üzerinde öpüşürken fıskiyelerin arasında kaldık."
"Hoşuna gitti mi?"
"Nasıl yani?"
Gözlerini devirdi. "Öpüşmek hoşuna gitti mi?"
"O beni ne zaman öpse hoşuma gider," dedim duygusuz bir tonla. "Ama aynı zamanda da hoşuma gitmedi. Duygularımı çözemiyorum."
"Çünkü ne istediğini bilmiyorsun, öyle değil mi?" diye sordu.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder