19 Ağustos 2014 Salı

Havada Aşk Kokusu

Havada Aşk Kokusu, Kim Wright tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 30 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Artemis Yayınları, Roman, 9786051425269, 406 Sayfa, Ağustos/2014
Kitabın 212. ve 212. sayfalarından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.
"Daha yaratıcı olamadığım için üzgünüm," diyorum ka dınlar paketlerini açmaya başlarken. Hediyeler ilk bakışta bir örnek olsa da, eldivenlerin her bîrini her bir kadının ni aklımda bulundurarak seçtim. Kelly'ninki siyah sığır derisinden. Diğerlerinden çok daha pahalı. Gayriresmi en iyi arkadaş konumuna uyuyor. Nancy'ninkiler beyaz tiftikten. Kar taneleri kadar narin ve Belinda'ya aldığım koyu pembe eldivenlerin, onun gibi biraz havai olduğunu düşündüm. Belinda'ya artık böyle demeye karar verdim. Havai. Naif artık ona pek uymuyor.
Eldivenlerin parasını yeni kredi kartımla ödedim. Kartı kızlık soyadımla aldım ve bunu yaparken bazı gerçekler yüzüme vuruldu. Dr. Phillip Beardan'ın karısıyken bir avuç gold ve platin kartım var, hepsini kullanarak aya gidebilir ya da en azından tüm Neiman Marcus'u dolaşabilirim. Boşanmış, yarı zamanlı çömlekçilik yapan Elyse Morrison olarak ise, iki bin beşyüz dolarlık kredi limitim var. Ama eldivenler büyük beğeni topluyor. Kadınlar mutfak tezgâhının ardında durmuş, eldivenleri elden ele dolaştırıp, birbirlerininkileri deniyorlar. Lynn, lacivert balıksırtı eldivenlerini paltosunun cebine koyup, kendine biraz daha şampanya dolduruyor.
"Çok sevimliler," diyor Belinda. "Bazen beni benden daha iyi tanıdığını düşünüyorum. Bir ara alışverişe gidebilir mıyız?"
Nancy, başını kaldırıyor.
"Şu çömlekleri bir göndereyim, sonra seninle alışveriş merkezlerinin altını üstüne getiririz," diyorum, "söz."
"Belki hep beraber gidebiliriz," diyor Kelly.
 Phil, ışıkları yakıp içeri giriyor ve benim yanıma geliyor. O kadar yakınımda duruyor ki, bir an için o aptal okul oyunundaki gibi, dizini büküp, beni de bükmeye zorlayıp, ikimizi de yere düşüreceğini düşünüyorum. Ama onun yerine bana sarılmaya geliyor. Konuklarımıza ne kadar mutlu bir evliliğimizin olduğunu göstermek için kocaman, gösterişli bir kucaklama. Bu evde sorun yok, hem de hiç. Phil, kadınların ne kadar çok konuştuğunu hiçbir zaman anlayamadı. Bu gösteriyi erkekler için saklamalıydı.
"Ellerine bak," diyor Belinda, birden, "seninkilerle Nancy'ninkiler, ne kadar çok benziyor."
Haklı. Çömlek çarkı yüzünden ellerim işçi eli gibi. Kısa tırnaklarımın altında sürekli koyu mavi bir tabaka var. Avuç içlerim de ne kadar krem sürersem süreyim hep kuru ve tozlu gibi. Nancy'ninkiler de öyle. Boya izleriyle dolu. Kimyasal malzemeler yüzünden kızarmış ve yara olmuş. Ellerimiz sanki hayatlarımızı topraktan bir şeyler kazıyarak geçiriyormuşuz gibi görünüyor, ki, bence bir anlamda öyle de yapıyoruz.
"Kelly'nin elleri muhteşem," diyor Phil, o da haklı. Kelly'nin elleri daima kusursuz biçimde manikürlüdür ve onları Mona Lisa benzeri bir şekilde tutar.
"Güzellik salonum sağ olsun," diyor Kelly.
"Elyse, neden manikür yaptırmıyor bilmiyorum," diyor Phil. "Bir kadını seksi yapan ufak detaylardır ama o bunu anlamıyor. Bana söz ver, bir daha tırnaklarını yaptırmaya gideceğin zaman kafasına vurup onu da seninle götüreceksin."
"Hiçbir anlamı yok," diyorum, kollarını belimden ayırırken, "para kazanmak için ne yaptığımı düşünürsen."
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder