15 Eylül 2014 Pazartesi

Meleklerle Yaşamak

Meleklerle Yaşamak,  Beki İkala Erikli tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da % 20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. |  Goa Yayınları, Kişisel Gelişim, 9786054353323, 142 Sayfa, Eylül/2014
Kitabın 94. ve 95. sayfalarından  tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

Başmelek Sandalfon ve Müziğin Büyüsü
Sevgili Başmelek Sandalfon, benim belki de en az danıştığım başmelek. Aslında çok önemli bir rolü var: müziğin ve 'yerine gelen duaların' başmeleğidir Sandalfon. Şöyle diyor sevgili Başmelek Sandalfon:
'Sevgili arkadaşlarım,
Keşke bana daha sık seslemeniz, çünkü ben, siz her beni düşündüğünüzde sizi duyarım. Hep yardımınıza hazırım. Gününüzü, ruhunuzu, müziğin sihirli gücü ile aydınlatırım. Notaların iyileştirici gücünü fark edin. Çok azınız bunu yapıyor. Moraliniz bozuksa, kendinizi yalnız hissediyorsanız beni çağırın ve bırakın size iyi gelen müziği bulmanızı sağlayayım. Kendinizi o notalara bırakın. Bırakın ruhunuz dans etsin, dalıp gidin benim kanatlarımda... Bırakın sizi alıp götüreyim müzikle. Kalkın yerinizden, vücudunuzu müziğe bırakın. Bırakın dans etsin kaslarınız, bacaklarınız, kollarınız, sırtınız gevşesin. İyileşsin düşünceleriniz, güzelleşsin. Kendinizi meleklerin kollarına bırakın.
Ve o an sevgili arkadaşlarım, kendinizi tamamıyla bizlere bırakabildiğiniz o an, dua edin. İngilizcedeki söz gibi, 'bırakın, Allah halletsin' (Let go, and let God). İşte o an, bizden hayallerinizi gerçekleştirmemizi isteyin. Bilin ki her dua duyulur. Bilin ki her istediğiniz yerine gelir. Bizden, Allah'tan istediğiniz her şey ama her şey. Siz bıraktığınız zaman. Sınır da sizsiniz, engel de. Yaratan da.
Ne olur sevgili arkadaşlarım, bu sözlerimizi duyun. Bir daha okuyun bu satırları.

Siz bıraktığınız zaman... Sınır da sizsiniz, engel de. Yaratan da.
'Bırakın, Allah halletsin' sevgili arkadaşlarım -bize bırakın, dualarınızı bize emanet edin ve yolumuzdan çekilin ki onları sizin için gerçekleştirelim.
Ne olur, bu konuda durun ve biraz düşünün. Ne demek istiyoruz, tam olarak hangi konuda siz bize engel oluyorsunuz ve bunu nasıl bırakabilirsiniz? Bu konuda harcayacağınız on dakika, hayatınızdaki en önemli kapıları açabilir.
Takıldığınız yerde bize danışın sevgili arkadaşlarım. Öyle çok imkânınız var ki bu alanda. Yıldızlar kadar çok kaynak var elinizde.
Ve en büyük anahtar da sizde. Çevirin anahtarınızı sevgili arkadaşlarım, ve açılsın kapılar... Sonsuza kadar.
Ve öyle de oldu.
Başmelek Sandalfon.'
Sözlerini bitirdikten sonra, "Unutma sevgili arkadaşım," dedi Başmelek Sandalfon, "bu söylediklerim senin için de geçerli." Ben de Sandalfon'u dinleyip hangi yolu kapalı tuttuğumu sordum. Ve aslında meleklerimin dualarıma karşılık benden atmamı istedikleri iki adımı henüz atmamış olduğumu hatırladım.
Unutmayın, melekler dualarınıza karşılık bazen sizin bir şeyler yapmanızı isterler. Cesaret isteyen bir adım da olabilir bu: Birini aramak, birinden yardım istemek veya bir yerlerde konuşma yapmak gibi. Hele de ışık işçilerindenseniz yardım etmek çok kolay gelir size ama yardım istemeye gelince zorlanırsınız.
Bir şeyler için dua ediyorsanız ve takılıp kaldıysanız o konu ile ilgili, kendinize şunu sorun: Hangi tavsiye veya içgüdüye, hangi içsel mesaja kulaklarımı tıkadım? Sonra da bir gayretle atın o adımı. Ondan sonrası, Başmelek Mikail'in sözleriyle, 'iplik söküğü gibi' gelecektir.
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder