26 Şubat 2014 Çarşamba

Behemnoth Denizden Gelen Güç

Behemnoth Denizden Gelen Güç, Scott Westerfeld  tarafından yazılmıştır. http://kitapgalerisi.com'da %20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Epsilon Yayınları, Roman, 9789944827805, 428 Sayfa, Ocak/2014

Kitabın 246. ve 247. sayfalarından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.

"Onu öldürmeme izin vermeliydin," dedi Zaven'ın kızı deponun içindeki geniş basamaklı merdivenden çıkarlarken.
Kafesteki yaratık kıkırdadı ve Alek hayvana neler olduğunu merak etti.
"Ah Lilit... Tam annenin kızısın..." dedi Zaven üzgün bir sesle.
"Bir muhabirle konuşuyordu!"
Alek Lilit'in anlaşılmak için kasıtlı olarak Almanca konuştuğunu fark etti. Bir kız tarafından tehdit ediliyor olması oldukça tuhaftı. Aynı zamanda onu bir erkek sandığı için utanç duyuyordu.
"Nene benimle aynı fikirde olacak," diyen kız Alek'e soğuk bir bakış attı. "O zaman avantajın kimde olduğunu göreceğiz."
Alek gözlerini devirdi. Bir kız tek başına onu yenebilirdi sanki. Bu tamamen dikkatini dağıtan yaratığın suçuydu. Sonsuzluğa uzanırmış gibi görünen basamakları çıkarken kafes giderek ağırlaşıyordu. Daha ne kadar yukarı çıkacaklardı?
"Bay Malone bana bir mesaj getirmişti," diye açıkladı Alek. ''Leviathan'ın güvertesindeki bir arkadaşımdan. Ona cemiyetiniz hakkında herhangi bir şey anlatmadım!"
"Belki de," dedi Lilit. "Ama seni bir saattir takip ediyorum. Aptallık da en az ihanet kadar ölümcüldür."
Alek yüzüncü kez Volger'ın burada olmasını dileyerek derin bir nefes aldı.
Zaven ise gülümsedi. "Ah kızım tarafından takip edilmiş olmanda utanılacak hiçbir şey yok Alek. O gölgelerin efendisidir." Göğsüne vurarak ekledi: "En iyisi tarafından eğitildi!"
"Bu doğru, seni hiç görmedim," dedi Alek Lilit'e dönerek. "Peki peşimde başkaları da var mıydı?"
"Hayır, olsaydı onları görürdüm."
"Peki o halde. Sizi sultanın gizli polisine vermedim, öyle değil mi?"
Lilit ofladı ve basamakları çıkmaya devam etti. "Nene'nin ne karar vereceğini göreceğiz."
"Ne olursa olsun..." diyerek arkasından seslendi Alek. "Almanlar beni bulduklarında beni takip etmekle uğraşmayacak-lardır. Yalnızca ortadan kaybolacağım."
Lilit yüzünü ona dönmeksizin homurdandı. "Bunu bildiğim iyi oldu."
Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder