4 Aralık 2013 Çarşamba

Sırf Anarşi

Sırf Anarşi, Woody Allen tarafından yazılmıştır.http://kitapgalerisi.com'da %20 İndirim ve aynı gün kargoya teslim avantajıyla alabilirsiniz. | Siren Yayınları, Deneme, 9786055903060, 173 Sayfa, Ocak/2008

Kitabın 56. ve 57.sayfalarından tanıtım amaçlı alıntı yapılmıştır.


Bak Snell,
Kodese ben değil sen giriyorsun, sahibi olmadığın bir filmi pazarlamaya kalkmaktan değilse, resmi evrakta sahtecilik yapmaktan. Çünkü senin dahi oğlun uykusunda konuşuyor ve Elsie'nin kayıt yapmak gibi bir hobisi var. Bu arada negatifi korumaya çalışıyorum ama işim hiç kolay değil. Bir yanda yeğenim Shlomo var. Önümüzdeki hafta altısına basıyor yumurcak. Görsen, ele avuca sığmaz bir şey. Neyse, çocukcağız tabii en zor günlerini yaşıyor. Geçenlerde pürtüklü bir taş alıp ikinci bobinin ortasına boydan boya çizik atmış. Bobinleri kutusundan çıkarmaya ve tırnak törpüsüyle kaplamalarını kazımaya bayılıyor. Neden mi? Nerden bileyim? Kazımayı seviyor, hepsi bu. Sonra kız kardeşim Rose var, geçen gün yedinci bobine el kremi bulaştırdı. Zavallı kız. Kocası yakınlarda öldü, ağır bir kalp krizi sonucunda. Ama ben demiştim; kadın duştan çıkarken çıplak gözle bakma ona demiştim. Her neyse, bu kadar inatçı olman çok yazık çünkü bu film sayesinde şimdiye kadar ikimiz de çok iyi para kazanabilirdik. Öte yandan, ilkeli bir adam olmanı takdir ediyorum. Bu arada, resmi evrakta sahtecilik nedir ve neden yüz kızartıcı bir suçtur? Benden bu kadar, köpek kaptı şimdi bobinin birini.
Varnishke

Varnishke,
Seni beyinsiz tekhücreli! Sana, Algae'nin filminin yayın haklarından yüzde ıo pay teklif ediyorum. Aslında hakkın olan, senin avam dilinle konuşmak gerekirse, tek bir metelik bile değil, üzerine en kuvvetlisinden filit sıkılmasıdır!
Aklımı başıma toplayıp bu teklifimden vazgeçmeden önce kabul mektubunu yazmanı tavsiye ediyorum. Çünkü bu, ergen sinemacılarla at boku kokulu bir ortamda geçirdiğin sıkıcı yazlardan, Miami veya Bermuda'nın muhteşem sahillerine gidiş biletin olabilir. Üstelik kazancının bir bölümünü iyi bir plastik cerraha aktarman durumunda, Bayan Varnishke'nin insan içine çıkmasına izin bile verilebilir belki.
Winston Snell

Sevgili Oğlum,
Elsie, fare kapanı kurarken peynir taze mi diye koklamak üzere fazla eğilmesi sonucu geçirdiği kazanın ardından girdiği komadan bir anlığına uyandı. Çok şükür! Neyse, uyanır uyanmaz ilk iş olarak kulağıma eğildi ve "Yüzde yirmi yap!" diye fısıldadı. Sonra, yatırdığında uyuyan oyuncak bebekler gibi gözleri tekrar kapandı. Bu arada, sen gerekli yerlere yakışıklı imzanı atar atmaz (noter huzurunda olması gerekiyormuş), hem negatiflerine kavuşacaksın, hem de Elsie'nin yaptığı muhteşem bütün lahana dolmasından sana birkaç dilim göndereceğiz ücretsiz olarak. Yalnız kabımızı geri göndermeyi unutma. Sağlık ve afiyet dilerim.
Yeni ortağın, Moe Varnishke

Bu kitabı KitapGalerisi'nden bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.

kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder